preskoči na sadržaj

Osnovna škola Borovje Zagreb

Vijesti

Organizacija nastave u novoj nastavnoj godini

Autor: Željka Zagorac, 31. 8. 2021.

Objavljujemo upute vezane za organizaciju nastave u našoj školi, prema preporukama HZJZ i MZO (dokumenti u prilogu).

Za sve učenike nastavna godina 2021./2022. počinje u ponedjeljak, 6. rujna 2021. uz primjenu uputa i preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Ministarstva znanosti i obrazovanja.

...nastavlja se klikom na Više

Rad u školi, uz pridržavanje propisanih uputa, smatra se sigurnim i za učenike i za djelatnike.

Škola je obavezna provesti propisane mjere odnosno prilagoditi ih svojim mogućnostima i uvjetima.

Škola je opremljena svim potrebnim higijenskim priborom i materijalom kao i dezinfekcijskim sredstvima za čišćenje odnosno higijenu ruku te će se osigurati redovita kontrola i nadopuna istog kao i redovita priprema, čišćenje i održavanje prostora škole prema dobivenim Uputama.

Tijekom boravka u zatvorenom prostoru škole svi će djelatnici i posjetitelji škole obavezno nositi maske.

 

Iz Uputa HZJZ-a i MZO-a te Gradskog ureda za obrazovanje proizlazi sljedeće:

  1. Prije dolaska djeteta u školu roditelj/skrbnik će pročitati upute HZJZ-a i MZO-a te dijete podsjetiti na držanje fizičkog razmaka i na pravila osobne higijene te ostale mjere zaštite.
  2. Roditelji/skrbnici dužni su povremeno izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu prije dolaska u školu te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi ili poslati dijete u školu, već se javljaju telefonom ravnateljici/pedagoginji škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju na Covid i liječenju djeteta.

Djeca sa znakovima zaraznih bolesti ne dolaze u školu.

Tijekom nastave kod sumnje na povišenu tjelesnu temperaturu ili kod pojave drugih simptoma koji upućuju na zarazu COVID-19 ili neku drugu infekciju djetetu će biti izmjerena tjelesna temperatura te će biti izdvojeno iz razrednog odjela u ured stručnih suradnica/ravnateljice do žurnog dolaska roditelja/staratelja.

U slučaju da se za neko posebno zdravstveno osjetljivo dijete moraju primijeniti drugačija pravila prilikom boravka u školi, roditelj/staratelj dužan se javiti pedijatru/obiteljskom liječniku/školskoj liječnici koji će o tome donijeti odgovarajuću odluku. Odluku će roditelj/staratelj dostaviti u školu pedagoginji/ravnateljici.

  1. Učenici svih razrednih odjela u školu ulaze pridržavajući se mjera fizičke distance i na sljedeći način.

Učenici prvih i drugih razreda ulaze na vrata svojih matičnih učionica (ulazi sa školskog dvorišta) od 7.45 do 8.00 sati.

Učenici trećih i četvrtih razreda ulaze na sporedni ulaz škole (ulaz produženog boravka) od 7.45 do 7.55 sati u jutarnjoj smjeni i prema rasporedu sati u popodnevnoj smjeni.

Učenici petih i šestih razreda ulaze na sporedni ulaz škole od 7.40 do 7.50 sati (ulaz sa školskog sportskog igrališta) u jutarnjoj smjeni i prema rasporedu sati u popodnevnoj smjeni.

Učenici sedmih i osmih razreda ulaze na glavni ulaz škole od 7.50 do 8.00 sati u jutarnjoj smjeni i prema rasporedu sati u popodnevnoj smjeni.

Učenike razredne nastave na ulazu dočekuju razredne učiteljice, a učenike predmetne nastave dežurni učitelji.

Učeniku se na ulazu dezinficiraju ruke i potplata obuće. Učenik zatim odlazi do garderobe, obuva papuče, skida jaknu, te dezinficira/pere ruke sapunom i vodom prije ulaska u učionicu.

Učenici razredne nastave (od 1. do 4. r.) nisu obavezni, ali mogu nositi maske (npr. zdravstveno osjetljiva djeca).

Učenici predmetne nastave (od 5. do 8. r.) obavezno nose maske.

Izuzet od obaveze nošenja maske može biti samo učenik čije zdravstveno stanje to onemogućuje – potvrdu izdaje školski liječnik.

Učenici u učionicama sjede na najvećem mogućem fizičkom razmaku.

Roditelji/skrbnici/druge odrasle osobe u pratnji učenika ne ulaze u školu osim u iznimnim slučajevima (uz prethodnu najavu i dogovor s ravnateljicom/pedagoginjom škole).

  1. Svaki razredni odjel boravi u jednoj (matičnoj) učionici odnosno tijekom nastave učenici uglavnom ne mijenjaju učionice. Većina nastave izvodit će se u dvosatu. Nastavni sat traje 40 minuta. Učenici koji ne pohađaju nastavu izbornog predmeta, slobodan nastavni sat provest će u knjižnici ili jednoj od slobodnih učionica uz nadzor učitelja ili stručnog suradnika. Izborna nastava, izvannastavne aktivnosti, dodatna nastava, dopunska nastava izvodit će se u školi uz obavezno nošenje maske za sve učenike.

Za učenike koji spadaju u zdravstveno osjetljivu skupinu (školski liječnik izdaje potvrdu o nepohađanju nastave) kao i za učenike koji su odsutni iz škole jer su COVID pozitivni ili su u samoizolaciji, nastava se organizira online.

Na početku i na kraju svake smjene prostor u kojem borave učenici primjereno će se očistiti.

Konačan raspored učenika u razredne odjele i matične učionice kao i raspored sati bit će utvrđen u ponedjeljak, 6. rujna 2021.

Školsku torbu s udžbenicima i ostalim školskim priborom učenici svaki dan donose u školu i odnose kući. Učenici prvih i drugih razreda u dogovoru s razrednim učiteljicama ostavljaju dio školskog pribora u školi.

  1. Upute o prvom danu škole bit će objavljene na mrežnoj stranici škole u srijedu, 1. rujna 2021.

Prvi nastavni dan učenicima će se održati edukacija kako se ponašati u školi, prati ruke, dezinficirati ruke, održavati fizički razmak, koristiti zajednički prostor i slično.

  1. Male odmore učenici će većinom provoditi u svojoj matičnoj učionici ili će izaći na školski hodnik uz primjerenu fizičku udaljenost od drugih razrednih odjela i uz nadzor učitelja.
  2. Velike odmore učenici će većinom provoditi u svojoj matičnoj učionici ili će izaći na školski hodnik uz primjerenu fizičku udaljenost od drugih razrednih odjela i uz nadzor učitelja.
  3. Za učenike koji će koristiti uslugu školske kuhinje odnosno mliječni obrok, on će biti poslužen u matičnim učionicama u sljedećim terminima:

MO za učenike razredne nastave od 8.40 do 8.50 sati u jutarnjoj smjeni i u 14.05 do 14.15 u popodnevnoj smjeni.

MO za učenike predmetne nastave od 9.30 do 9.40 sati u jutarnjoj smjeni i od 14.05 do 14.15 u popodnevnoj smjeni.

  1. Tijekom boravka u školi učenici koriste toalete – učenici 1. i 2. razreda koriste toalete u prizemlju škole, a učenici 3. i 4. razreda te predmetne nastave na katu škole. Prilikom ulaska/izlaska iz toaleta učenici će oprati/dezinficirati ruke.
  2. Učenici upisani u program produženog boravka bit će podijeljeni u četiri odgojno-obrazovne skupine.

Roditelj dolazi po dijete (ne ulazi u školu) u 15:45, 16:30 ili 17 sati. U navedenim terminima učiteljice će izvesti djecu iz škole, ispred matičnih učionica prvih i drugih razreda (ulazi sa školskog dvorišta).

  1. Ručak će biti poslužen samo učenicima uključenim u program produženog boravka.

Učiteljice će izvoditi učenike na ručak u blagovaonicu u grupama u pravilnim vremenskim razmacima od 20 minuta. Prije i nakon ručka učenici će oprati/dezinficirati ruke.

Prije i nakon izlaska svake grupe spremačice će dezinficirati prostor blagovaonice.

  1. Izvanučioničku nastavu (terenska nastava, posjeti, poduka plivanja..) moguće je organizirati uz pridržavanje svih epidemioloških mjera i preporuka.
  2. Stručni, edukativni i slični posjeti školi i studentska praksa mogući su uz prethodnu najavu i dogovor s ravnateljicom škole i uz pridržavanje propisanih epidemioloških mjera.
  3. Ulazna vrata škole bit će zaključana, a otvaraju se na poziv zvonom.
  4. Škola do daljnjega neće neposredno raditi sa strankama. Komunikacija će se ostvarivati telefonom i/ili elektroničkom poštom.

Ulazak neovlaštenih osoba (roditelji, skrbnici, ostali članovi obitelji učenika, vanjski suradnici, dostavljači, serviseri…) iznimno je moguć na glavni ulaz uz najavu i prethodni dogovor s ravnateljicom/pedagoginjom/predmetnim učiteljem i uz obavezno poštivanje protuepidemijskih mjera.

  1. Škola vodi evidenciju ulazaka/izlazaka ovlaštenih i neovlaštenih osoba. Ulaz/izlaz u školu jedino je moguć na glavni ulaz/izlaz škole. U evidencijsku knjigu upisuje se ime i prezime osobe koja ulazi/izlazi i kontakt telefon (za neovlaštene osobe). Sve osobe na ulazu dezinficiraju ruke i potplate obuće te ulaze sa zaštitnom maskom.
  2. Roditeljski sastanci održavat će se u školi i online. Na sastanak u školu dolazi jedan roditelj. Održavanje fizičke distance i nošenje maski je obavezno.
  3. Pojedinačni razgovori održavat će se online i u školi uz prethodnu najavu i dogovor s ravnateljicom/stručnom suradnicom/razrednim učiteljicama/predmetnim učiteljima.

Kontakti djelatnika objavljeni su na mrežnoj stranici škole.

  1. Terapijski programi koje provode stručne suradnice provodit će se individualno u uredima stručnih suradnica uz pridržavanje svih epidemioloških mjera.
  2.  Obrazovni programi koje provode stručne suradnice provodit će se u matičnim učionicama razrednih odjela uz pridržavanje svih epidemioloških mjera.
  3. Aktivnosti u knjižnici održavat će se za učenike jednog razrednog odjela odnosno prema dogovoru učitelja i knjižničarke. U prostoru knjižnice istovremeno može biti osam učenika različitih razrednih odjela uz obavezno nošenje zaštitne maske za sve učenike.

Posudba/vraćanje knjiga u knjižnicu bit će moguće u uredovno vrijeme uz pridržavanje propisanih epidemioloških mjera.

  1. Škola iznajmljuje školsku sportsku dvoranu sportskim klubovima za sve dobi i kategorije sportaša.
  2. U slučaju pojave bolesti COVID-19 u školi ili o potrebi promjena oblika nastave škola će postupiti u skladu s uputama nadležnih liječnika, epidemiologa, HZJZ, GUO i MZO.

 

Organizacija rada prilagođavat će se aktualnoj epidemiološkoj situaciji kao i svim važnim i novim uputama i preporukama nadležnih institucija. Sve izmjene, dopune i poboljšanja bit će objavljene na mrežnoj stranici škole.

 

Strpljenje, razumijevanje, suradnja i otvorena komunikacija uz međusobno uvažavanje i poštovanje čimbenici su koji će osigurati uspješnu provedbu navedenog modela nastave kao i ostvarenje svih ciljeva i ishoda ovogodišnjeg kurikuluma.

 

ravnateljica

mr. sc. Branka Štefok Bojadžija




Brzi izbornik

ZA DAROVITE I ZNATIŽELJNE

ŠKOLSKI ČASOPIS BOR

ERASMUS+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Borovje Zagreb / Davora Zbiljskog 7, HR-10000 Zagreb / www.os-borovje-zg.skole.hr / ured@os-borovje-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju