Dragi učenici i roditelji,
od ponedjeljka, 16. ožujka 2020. Ministarstvo znanosti i obrazovanja organizirat će, u suradnji s Hrvatskom radiotelevizijom na 3. programu (HRT 3), nastavu za učenike razredne nastave u sljedećim terminima:
Škola na Trećem:
RAZRED |
TERMIN NA HRT 3 |
|
8.00 – 10.00 |
|
10.00 – 12.30 |
|
13.00 - 16.00 |
|
16.00 – 19.00 |
Svi materijali Škole na Trećem bit će dostupni i na zahtjev i na Youtubeu.
Također, razredne će učiteljice roditeljima s kojima su formirale virtualne grupe (Viber, WhatsApp, Edmodo, e-mail..) dodatno slati učenicima radne zadatke, materijale za vježbanje, upute, obavijesti i slično.
Za učenike razredne nastave koji će doći u školu jer ih roditelji drugačije ne mogu zbrinuti, neće biti organizirana redovna nastava već će oni, kao i svi ostali, pratiti obrazovni program na televiziji.
Za učenike predmetne nastave, od ponedjeljka, 16. ožujka 2020., Ministarstvo znanosti i obrazovanja organizirat će, u suradnji sa Sportskom televizijom, nastavu u sljedećim terminima:
Nastava na SPTV
RAZRED |
TERMIN |
PREDMETI |
|
8 – 9.30 h |
MAT, HRV, PRI, ENG, NJEM |
|
9.30 – 10.45. h |
POV, MAT, PRI, ENG, NJEM |
|
10.45 – 11.50 h |
MAT, HRV, BIO, GEO |
|
11.50 – 12.45 h |
HRV, MAT, BIO, ENG, NJEM |
Za učenike predmetne nastave OŠ Borovje, nastava na daljinu bit će organizirana i putem sustava Microsoft Office 365 odnosno servisa Yammer.
Nastava na daljinu na Yammeru započet će u srijedu, 18. 3. 2020.
Učenici šestih i osmih razreda online nastavu pratit će na kućnim računalima i uređajima, a učenici petih i sedmih razreda na tabletima koji su nabavljeni u sklopu kurikularne reforme – Škola za život.
Za učenike šestih i osmih razreda koji kod kuće nemaju funkcionalno računalo, škola je osigurala tablete.
Učenici koji još nisu preuzeli tablete moći će to učiniti tijekom ponedjeljka i utorka u dogovoru s razrednicima.
Tele2 svim učenicima koji koriste Tele2 mrežu, bez obzira radi li se o korisnicima na bonove, pretplatnicima ili korisnicima pokućnog interneta, omogućava besplatan podatkovni promet za korištenje edukativnih sadržaja u sklopu CARNetove mreže za školu na daljinu. Besplatan pristup preko Tele2 mobilne mreže imaju svi učenici osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj s elektroničkim identitetom u CARNetovom sustavu AAI@EduHr.
Učenicima koji su stekli pravo pomoćnika u nastavi omogućava se da za vrijeme izvođenja nastavnog programa i kurikuluma na daljinu i dalje koriste stečeno pravo na pružanje potpore pri svladavanju nastavnog programa. U slučaju takve potrebe, molim roditelje da se jave stručnoj službi škole.
U ponedjeljak, 16. 3. 2020., razrednici učenika zajedno će s učenicima testirati virtualne učionice, a u utorak, 17. 3. 2020., testiranje će provesti i ostali predmetni učitelji.
Kako bi to bilo izvedivo, molim vas provedite sljedeće:
- Pripremite učenikovo korisničko ime (CARNETovu e-mail adresu učenika na domeni skole.hr)
- Pripremite učenikovu lozinku (s kojom se učenici logiraju u eDnevnik)
- Pripremite računalo (stolno, laptop, tablet) kojim se možete spojiti na internet
- Prijavite se na platformu Office 365
- Na platformi odaberite Yammer
- U ponedjeljak/utorak provjerite može li učenik pronaći svoj razred ili predmete
Sve dodatne upute bit će objavljene na mrežnoj stranici škole tijekom ponedjeljka i utorka.
Od srijede, 18. 3. 2020., kada započne nastava na daljinu, učenici su dužni svakodnevno u učionicama/grupama izvršavati postavljene zadatke. Aktivnosti ne treba izvršavati u realnom vremenu, već tijekom dana zbog smanjenja opterećenosti sustava.
Posebnu pozornost treba obratiti na primjerene oblike ponašanja u virtualnom okruženju, što znači da vrijede slična pravila primjerenog ponašanja i ophođenja kao i u učionici. Učenici za neprimjerene oblike ponašanja mogu snositi posljedice sukladno važećim zakonskim propisima.
Neaktivnost u virtualnim učionicama će se bilježiti u e-dnevnik, a razlog neuključivanja učenika u aktivnosti roditelji su dužni javiti razredniku.
Tijekom iduća dva tjedna razrednici i učitelji pratit će aktivnosti učenika, pružati im pomoć i podršku, davati povratne informacije različitim metodama vrednovanja, ali neće ih brojčano ocjenjivati.
Pozivam vas da redovito pratite mrežnu stranicu škole, obavijesti na stranicama MZO-a, CARNET-a, Škole za život i AZOO i opće upute o postupanju u vezi COVID 19 pandemije.
Molim vas za razumijevanje i strpljenje jer će vjerojatno zbog opterećenosti sustava biti povremenih poteškoća.
Ukoliko ćete imati kakve probleme, nedoumice i pitanja slobodno nam se obratite.
ravnateljica
VIRTUALNA UČIONICA TEHNIČKA KULTURA (S. P. Vitasović)
5.-TK-BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17373741056&view=all
6.-TK-BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17373724672&view=all
7.-TK-BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17373683712&view=all
8.-TK-BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17288290304&view=all
8.c-SR-BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17379917824
8.c-INF-BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17003134976&view=a
VIRTUALNA UČIONICA KATOLIČKI VJERONAUK (Ž. Kraljević)
5. A B C – KVJ – BOROVJE – POVEZNICA https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17287913472&view=all
7. A B – KVJ – BOROVJE – POVEZNICA https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17309614080&view=all
8. C – KVJ – BOROVJE – POVEZNICA https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17309786112&view=all
VIRTUALNA UČIONICA KATOLIČKI VJERONAUK (K. Šembrek)
6. A B C – KVJ – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17291583488&view=all
8. A B – KVJ – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17291223040&view=all
VIRTUALNA UČIONICA ZA SAT RAZREDNIKA - K. Šembrek
8. B – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17290674176&view=all
VIRTUALNE UČIONICE – HRVATSKI JEZIK (Marko Prpić)
Učenici rade i nastavu prate u virtualnim učionicama prema redovnom planu i programu profesora Prpića te ne moraju pratiti nastavu hrvatskoga jezika na televizijskim programima.
8.a - HJ - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17291034624&view=all
8.c - HJ - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17301168128&view=all
7.b - HJ - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17289330688&view=all
5.b - HJ – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17290870784&view=all
VIRTUALNA UČIONICA HRVATSKI JEZIK (S. Forjan)
8. b - HJ - BOROVJE - https://www.yammer.com/o365.
VIRTUALNA UČIONICA GLAZBENA KULTURA (T. Hojsak)
5. - GK - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
8. - GK - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
VIRTUALNA UČIONICA HRVATSKI JEZIK (T. Bregeš)
5.a/c – HJ – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
7.a – HJ – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
VIRTUALNA UČIONICA GEOGRAFIJA (M. Kolaković)
6. a, b, c - NJ - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
7. a, b - NJ - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
8. a, b, c - NJ - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
6. A - SR - Borovje http://bit.ly/SR6Abor
5. A - EJ - Borovje http://bit.ly/EJ5Abor
6. A - EJ - Borovje http://bit.ly/EJ6ABor
6. B - EJ - Borovje http://bit.ly/EJ6Bbor
6. C - EJ - Borovje http://bit.ly/EJ6Cbor
7. - EJ - Borovje http://bit.ly/EJ7bor
VIRTUALNA UČIONICA ENGLESKI JEZIK (I. Korboni)
5.B – SR- https://www.yammer.com/o365.
5.BC - EJ - https://www.yammer.com/o365.
8. - EJ - https://www.yammer.com/o365.
VIRTUALNA UČIONICA HRVATSKI JEZIK (S. Forjan)
VIRTUALNA UČIONICA KEMIJA (B. Bukovac)
7. KEM – Borovje https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17392484352&view=all
8. KEM - Borovje https://www.yammer.com/o365.skole.hr/#/threads/inGroup?type=in_group&feedId=17392549888&view=all
VIRTUALNA UČIONICA PRIRODA (R. Rošćak)
5. A B C - PRI - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
6. A B C - PRI - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
VIRTUALNA UČIONICA BIOLOGIJA (R. Rošćak)
7. A B - BIO - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
8. A B C - BIO - BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
VIRTUALNA UČIONICA LIKOVNA KULTURA(M. Barlek)
5. - LK – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
6. - LK – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
7. - LK – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
8. - LK – BOROVJE https://www.yammer.com/o365.
VIRTUALNA UČIONICA MATEMATIKA (M. Poca)
5. - MAT - Borovje: https://www.yammer.com/o365.sk
7. - MAT - Borovje: https://www.yammer.com/o365.sk
VIRTUALNA UČIONICA MATEMATIKA (K. Sabolčec)
6. - MAT - Borovje na bit.ly/MAT6bor
8. - MAT - Borovje na bit.ly/MAT8bor
Kako bismo vama i vašim učenicima olakšali ove okolnosti, udžbenike i ostale materijale Profil Klett-a i Školske knjige za sve predmete i razrede učinili smo dostupnima svim učiteljima i učenicima. Za pristup potrebno je registrirati se s podacima AAI@skole.hr, a kasnije logirati s istim podacima.
Udžbenike i dodatne digitalne sadržaje možete pronaći na platformi Izzi gdje se nalaze sadržaji za: 1. razred osnovne škole, 5. razred osnovne škole, 7. razred osnovne škole za predmete biologija, kemija i fizika.
Udžbenike i dodatne digitalne sadržaje možete pronaći na platformi e-sfera gdje se nalaze sadržaji za: 1. razred osnovne škole, 5. razred osnovne škole, 7. razred osnovne škole za predmete biologija, kemija i fizika.
Stručna pedagoška služba stoji na raspolaganju pružanja pomoći i podrške u narednom razdoblju. U privitku je priloženo pismo s informacijama o načinima uspostavljanja suradnje s učenicima i roditeljima.
U privitku su Preporuke o organizaciji radnog dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu (MZO 27.3.2020.)
Objavljujemo poveznicu na članak objavljen na portalu Zagrebačkog psihološkog društva.
KAKO PRUŽITI PODRŠKU DJECI U PERIODU ZDRAVSTVENE KRIZE
PODRŠKA NAKON TEŠKOG DOGAĐAJA
Kliknite za povezivanje s portalom Škola za život i pripadajućim sadržajima podrške za učenike, učitelje i roditelje.
U trenucima kada se suočavamo s brojnim izazovima uzrokovanim aktualnom situacijom vezano uz pandemiju Coronavirusa i potresom u gradu Zagrebu, brojna djeca i mladi, kao i odrasli, mogu pokazivati različite emocionalne i ponašajne reakcije. Jedan dio ovih promjena u mentalnom funkcioniranju je normalna reakcija na stres u uvjetima realne opasnosti. Međutim, u neke djece i mladih aktualna situacija dvostruke „prijetnje“ može potaknuti značajnije promjene u funkcioniranju i emocionalnom reagiranju.
Stoga vam dostavljamo informaciju o interaktivnoj mobilnoj aplikaciji „Stella“ namjenjenoj mladima u dobi od 11 do 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima. Aplika
Aplikacija Stella sadrži edukativne materijale o mentalnom zdravlju mladih te
tehnike za samopomoć za probleme mentalnog zdravlja, prvenstveno tjeskobu (anksioznost) i depresivnost.
Aplikacija Stella dostupna je besplatno na linku: https://projekt-
U privitku je informativni letak o aplikaciji.
Aplikacija Stella dobila je pozitivno mišljenje Hrvatske udruge za dojenačku, dječju i adolescentnu psihijatriju te Katedre za Kliničku psihologiju FFZG.
Ministarstvo zdravstva na temelju mišljenja HZJZ i Ministarstvo obrazovanja je dalo suglasnost za aplikaciju.
Hrvatska udruga za dojenačku, dječju i adolescentnu psihijatriju
Objavljujemo materijal „Kako podržati dijete u nošenju sa strahom od potresa“ koji je izradio Stručni tim Odgojnog savjetovališta Centra za rehabilitaciju, Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta. Dostupno u privitku.
Prosljeđujemo materijal „Kako podržati vještine suočavanja i mentalno zdravlje djece“ koji je izradilo Odgojno savjetovalište Centra za rehabilitaciju Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta, koji je, prvenstveno, namijenjen djeci i roditeljima. Materijal sadržava niz aktivnosti za koje vjerujemo da mogu pomoći djeci u izražavanju svojih osjećaja i misli, usmjeravaju ih na razumijevanje promjene i na budućnost. Također, vjerujemo kako može pomoći i odraslima da ostanu u sadašnjem trenutku, prateći dijete te se prisjete svojih snaga, resursa i sustava podrške. Dostupno u privitku.
pismo roditeljima epidemija.docx
SafeQuake BROSURA strana10.pdf
Aplikacija Stella Newsletter.pdf
letak dijete u krizi-converted.pdf
Kako podržati dijete u nošenju sa strahom od potresa Odgojno savjetovaliste ERF.pdf
KAKO PODRZATI VJESTINE SUOCAVANJA I MENTALNO ZDRAVLJE DJECE final.pdf
Preporuke o organizaciji radnog dana ucenika tijekom odrzavanja nastave na daljinu.pdf