preskoči na sadržaj

Osnovna škola Borovje Zagreb

Pozdravi iz Zagreba

Na satu informatike vježbali smo obradu fotografija u programu Paint. Evo kako izgleda konačni rezultat.


1. videokonferencija

Odradili smo svoju 1. videokonferenciju!

3.11.2014. u vremenu od 13-14 h šest škola je bilo konektirano putem Skype-a. Iz svojih učionica predstavili smo se jedni drugima - pričali odakle smo, što radimo, koje aktivnosti volimo... 3.b se predstavio i pjesmom, 4.a malim glazbenim koncertom.

Veselimo se sljedećoj videokonferenciji zakazanoj za prosinac.

 


Moj grad, moja škola, moj razred

E-twinning projekt 4.a i 3.b razreda u šk.god.2014/2015.

Plan 1. videokonferencije

Tema: Upoznajmo se

 

Cilj: upoznavanje vršnjaka diljem Hrvatske. Povezivanje s vršnjacima, razvijanje prezentacijskih vještina, javnog govortništva i uporaba IKT-a

 

Vrijeme održavanja: 28.10.2014.

Trajanje VC: 30 min - 45 min
 

ZADATAK PRIJE VC: Napraviti plakat kojim ćeš predstaviti svoj grad, svoju školu i svoj razred. Svaki razred će imati 5 minuta vremena za prezentiranje svog plakata. Plakat će biti neka vrsta natuknica za učenike.

 

REDOSLIJED

ŠKOLA-UČENICI

SCENARIJ

OŠ BUKOVAC - 1.b

Voditeljica videokonferencije i učenici

Uvodni pozdrav svim sudionicima

Predstavljanje razreda i svoje škole

OŠ Borovje - Zagreb - 4.a

OŠ Horvati - Zagreb

OŠ Nikole Tesle - Zagreb - 1.a i 1.c

1.OŠ Bjelovar

OŠ Gornje Vrapče - Zagreb - 2.a i 2.b

OŠ Pavleka Miškine - Zagreb

OŠ Dragutina Domjanića - Zagreb - 2.a

OŠ Oca Petra Perice - Makarska

OŠ Borovje - Zagreb - 3.b

OŠ Stjepana Radića - Metković - 3.

OŠ Marija Martinolića - Mali Lošinj

OŠ Grigora Viteza

učenici i učiteljica Predstavljanje razreda i svoje škole

 

 



 

 

 

Himna naše škole

 

Naša škola - LipDubVideo

 

Mi smo OŠ Borovje

 

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Borovje Zagreb / Davora Zbiljskog 7, HR-10000 Zagreb / www.os-borovje-zg.skole.hr / osnovna.skola.borovje@zg.t-com.hr
preskoči na navigaciju