preskoči na sadržaj

Osnovna škola Borovje Zagreb

1. radionica

POŽELJNE I NEPOŽELJNE RIJEČI

 

 

Riječi       M. Kušec

Riječi             

Stvarno mogu biti

Dugačke

Dugačke

Kao rep od mačke.

A mogu biti i kratke

Kratke kao noge patke.

Riječi se mogu vrtjeti

Vrtjeti kao vrtuljak

I mogu biti začarane

Začarane kao patuljak.

Ako ćemo pravo-

Poneke riječi bi bile

Nazubljene i oštre

Kao pile

A poneke meke

Poput svile.

Riječi zaista ima raznih:

Prepunih doživljaja

i- onih praznih.

   

Učenici su jedni drugima zabilježili na osobne obrasce osobine koje misle da njihovi prijatelji posjeduju  (svi učenici su se pomicali za jedno mjesto i upisivali znakove na obrasce pokraj osobina, dok se svi nisu izredali).

Odvojili su nepoželjne od poželjnih riječi - njih smo "zaključali" u kutiju da ne pobjegnu van a od poželjnih riječi smo napravili cvjetove.

                                       

 


O projektu

Kroz niz aktivnosti putem radioničkog oblika rada s učenicima od 1.- 4.razreda razvijati sljedeće kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja: socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samostalnost, samopouzdanje, međusobno uvažavanje kroz pridržavanje zajedničkih dogovorenih pravila.

Ciljevi

Učenici će kroz niz aktivnosti stjecati znanje o sebi, razumjeti svoje emocije, razvijati odgovornost prema sebi i drugima. Usvajat će i njegovati (kroz razne poticajne situacije i aktivnosti): temeljne humane vrijednosti kao što su prijateljstvo i nenasilje, pravednost i empatija. Učenici će primjenjivati dječja prava u svakodnevnom životu i naučiti se preuzimati odgovornost za osobne postupke.
Učenici će kroz radionice Građanskog odgoja i obrazovanja bolje upoznati sebe, ovladati svojim emocijama, postati odgovorni prema sebi i drugima. Usvajat će i njegovati temeljne humane vrijednosti kao što su: prijateljstvo , nenasilje, pravednost i empatija. Primjenjivat će dječja prava u svakodnevnom životu i naučiti preuzimati odgovornost za svoje postupke.
Tijekom ostvarivanja radionica osvijestit će najvažnija prava i obveze koje imaju kao učenici i ponašati se u skladu s njima. Osvijestit će da prava i obveze koje imaju kao učenici jednako pripadaju svakome drugom učeniku bez obzira na spol.

Radni postupak

Projekt će trajati od listopada 2016. do kolovoza 2017. Sastojat će se od 4 faze:

a) traženje partnera i sakupljanje ideja putem web 2.0 alata

b) provođenje 4 radionice GOO-a tijekom šk.god. 2016./2017.

c) spremanje uradaka i učeničkih zapažanja u zasebnu mapu ili stranicu na Twinspace-u projekta

d) vrednovanje projekta međusobnom valorizacijom učenika i učitelja putem prezentacije projekta koristeći web alate, anketu i videokonferencije te objavom u lokalnim i regionalnim medijima (novine, radio-postaje, TV, internetski portali koji prate odgoj i obrazovanje), prijavom na smotru projekata GOO.

Očekivani rezultati

Svaki učenik će nakon provedenih radionica GOO-a izraditi svoj "Memento prijateljstva" kao osobni podsjetnik na stečeno znanje o Građanskom odgoju i obrazovanju koji će primjenjivati u daljnjem obrazovanju kao poticaj za buduće suradničko učenje unutar svoje razredne zajednice i šire.


Brzi izbornik

ZA DAROVITE I ZNATIŽELJNE

ŠKOLSKI ČASOPIS BOR

ERASMUS+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Borovje Zagreb / Davora Zbiljskog 7, HR-10000 Zagreb / www.os-borovje-zg.skole.hr / ured@os-borovje-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju